24 Ekim 2010 Pazar

Hamster yemi böceklendi???


Webstats'tan bloguma gelen gidenlere bakıyordum. Bir de ne göreyim? "Hamster yemi böceklendi." diye aratan bir arkadaş gelmiş bloguma. Çok ilginç...

Tekrar geleceğini sanmıyorum, ama yine de aklınızda bulunsun. Yem böceklendiğinde, derince bir kaba boşaltıp üzerine su basıyoruz. Bütün böcekler suyun üzerine çıktığında suyu döküp, yemi iyice süzüp, kızgın fırına atıyoruz. Bu sayede yem biraz kuruyacaktır. Ardından yemi küçük parçalara ayırıp, poşetleyip, buzluğa atıyoruz. Kullanacağımız kadarını çıkarıp, çözdürüp, kullanıyoruz.

Ama ben derim ki, hiç kasmayın. Zaten çok pahalı bir şey değil. Gidip yenisini alın. Hem hayvancağız rahat etsin, hem siz böceğin bokuyla püsürüyle uğraşmayın. Tamam mı, bebişlerim? Yanaktan makas alırım.

7 yorum:

Vladimir dedi ki...

Allahın başka dert vermesin diyorum Hamster sahiplerine. Yalnız benim de kedinin maması böceklenmiştibir kere çok tisKinmiştim. Hemen mamayı çöpe atmıştım. Ama yöntem hoş bi daha olursa kediler için deneyebilirim :)

AdaVapuru dedi ki...

"yürürken orgazm olan kız"

araması sonucunda bulunmak da ayrı bi maharet tabi ^^

nasıl gidiyor?

Pastafaryan dedi ki...

@Vlad, ben yaptım işe yaradı. Hem böcek de fena mı protein olur işte :D

@Ada, sen de yürürken nasıl orgazm olunur diye açıklasaydın belki birinin bi işine yarar :P:P iyi diyelim, iyi olsun. okul başladığından beri kafamı kaşıyacak vaktim yok. senin orada havalar nasıl?

AdaVapuru dedi ki...

kızlar yürürken nasıl orgazm olur bilemiyorum ama kendi orgazmlarımı paylaşmak sanırım fazla özel olacaktı ^^ istersen sen paylaşabilirsin? ^^ izmir güzel ılık güneşli her zamanki gibi her zamanki insanlar her zamanki mekanlar- birkaç istisna ile- istanbula gezmeye gelemedim bi adam gibi ne zamandır... pek bi gidesim var gizemi de görürdüm hem...

kolay gelsin, iyi çalışmalar o halde ^^

Pastafaryan dedi ki...

@Ada,

şaka yapıyorum, bana bakma sen :D

gizem mi? yoksa sen??? sen gökhan'sın???
şu an fart ettim lanet :S

şok oldum yaa :D naber???

AdaVapuru dedi ki...

Evet ben gökhanım. o kadar mı korkuyorsun benden, neden bu şok? ^^
iyidir güzelim iyiyim yine dana gibi yattım kaldım okula gidemedim falan bişiler. suratım uyumaktan bi acayip olmuş kendime gülüyordum demin.

bu kız beni tanımamıştır bi gizemi de geçireyim laf arasında dedim işe yaramış anlaşılan ^^

Pastafaryan dedi ki...

evet tanımadım :D şaşırdım sadece, korktuğumdan değil. ya sorma ben de okula gitmedim bugün. böyle böyle sınıfta kalıyo insan :D lanet olsun.

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir