16 Mayıs 2010 Pazar

Yunanlar geliyooo! :O


Güzide okulumun SportsFest etkinliği çerçevesinde Yunan Erkek Basketbol takımına guide oldum. Güzel yurdumuzu tanıtacağım, adamları ortama sokacağım falan. Ama her şey o kadar tesadüfi oldu ki!

Ben guide başvuruları başlasın diye beklerken, bi baktım başvurular bitmiş bile. Sonra Umut diye çok şukela bir arkadaş var, kendisi headguide, ona gittim, anlattım, böyleyken böyle dedim. Bu bir sonraki Spor Kurulu toplantısında aradı beni. Üstelik çocukta numaram yoktu, arkadaştan bulmuş. Gittim hemen, adımı yazdırdım. Hatta gitmişken Mehtap ve Uğur'un da adını yazdım, onlar da nasiplendi.

Sonracığıma sordum kuruldakilere Yunan takımı var mı deyü. Yok dediler. Benim de süngüm düştü, hıkmık ettim, headguide'ımın altına Alman takımına yazıldım. Birkaç gün sonra gelecek takımlar açıklandı, Face'ten göndermişler. Bi de ne göreyim: University of Athens. Atladım tabi hemen, mesaj gönderdim kurula. O da yetmedi, okul hesabından e-mail attım. Yalanımı sevsinler: Yunanca öğreniyorum dedim. Hani o kadar yalan değil, öğreniyorum az çok ama daha çok az...

Neyse efen'im, benim gitmediğim bi toplantıda takımlar açıklanmış. Bendenize düşen Yunan Erkek Basketbol! Gözlerim pörtledi, kalbim güp güp etti. Tüm bu emekler boşa gitmemişti. :D Mehtap'a Alman Kız Voleybol gelmiş, ama yavrum Uğur'a düşe düşe Romanya Erkek Futbol düştü! SportsFest tarihinin en abaza takımı! Hah!

Sonuç olarak diyeceğim şudur ki: Açılın 12 ada, ben geliyorum!!!

1 yorum:

Pastafaryan dedi ki...

Bayılıyorum bu resme. Daha güzel anlatılamazdı. :)

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir