1 Eylül 2009 Salı



GAYKEDİ

Valla tam olarak ne oldu, nasıl oldu, bilmiyorum, ama bir hafta kadar önce öyle boş boş bakınırken bir bloga denk geldim. Gaykedi. Blog'un dizaynı, görselleri zaten çok güzeldi, ona bir şey demeyeceğim. Ama içinde yer alanlar yazılar da bir o kadar sevimli, samimi, gerçekçi ve okunasıydı.

Tabi her "güzel" bir şey gördüğümde yaptığım gibi, ben de kıskandım ve aynından yaptım.

Hiç anlamam etmem ama, sırf başlığın etrafındaki çerçeve kalsın diye HTML'siyle bile oynadım sayfanın. O derece yani.

İşin garibi, bir hışımla "Ben öykü yazıcam, sırf öykülerim olucak bu blog'da!" diye giriştiğim bu işi -daha ilk günden- random yazılarla doldurmaya başladım bile. Üstüne güzel de bir resim koyuyorum, aynı Gaykedi gibi oluyor. Valla bak.

Son olarak, o bunu bilmese de yeni idolüm Gaykedi rumuzlu bu blogcudur. Kendisine ve biricik aşkına iyi dileklerimi yolluyorum buradan. Okuyunuz, seviniz.

2 yorum:

gaykedi dedi ki...

birilerinin seni örnek almaya çalışması çok güzel bir duygu, samimi yazın için çok teşekkür ederim :p

Pastafaryan dedi ki...

hani belediye başkanı okulu ziyaret eder ya, her yerde bir şenlik havası. sen yorum yazınca öyle oldum:) ben tşk ederim :)

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir