3 Eylül 2009 Perşembe

Pilates... Plates... Food... D'oh! Plates of food!




PILATES? NEVER AGAIN!

Birkaç gün önce merak salıp "Pilates for Dummies" diye bir video indirmiştim bu konuda tam bir dummy olduğumu kabul ederek. Bu sabah saat beş civarında bir arkadaşımla yaptığım konuşma sonucu gaza gelip, biraz spor dedim az evvel. Yere birkaç minder atıp, attım kendimi üzerlerine.

Ama bu pilates hareketlerini takip edebilmek ne mümkün! Dersi anlatan ablamız zaten iyice kaslanmış, dudaklanmış, yuvarlanıp duruyor, üstüne bacaklarını yere 90 derece açıyla kaldırıp havada bir şeyler yapıyor. Bırakın o hareketleri yapmayı, benim bacaklar 50 derece falan kaldı. Gitmiyor daha!

Araya da "Bu zor bir egzersiz, hepsini takip etmek zorunda değilsiniz, yapabildiğiniz kadar yapın." formatlı notlar iliştirmişler benim gibi Coach Potato'lar hemen vazcaymasın diye, ama yok anam yok. Kuyruk sokumumdaki inanılmaz ağrıdan başka bir şey vermedi bana bu 5 dakikalık pilates maratonu.

Sonra da düşündüm: Benim zekam yeter ulan. 90-60-90 olmasam da olur. Hem güzellik geçici değil mi? Beni de seven böyle sevsin. Götüm küçük, bacaklarım ince diye bakacak olan zaten bakmasın... Bu böyle gider.

İnsan tembel olunca ne güzel bahaneler üretiyor, di mi kendine? Keşke bahane bulma konusunda da biraz tembel olsaymışım. Ama benden bi bok olmaz, bu gün bunu bir daha anladım. Ders çalışmak için oturup, 10 dk sonra "Ya ben bu konuyu biliyorum zaten." deyip bırakan; rejime başlayıp daha 3. günde "Kaç gündür doğru dürüst yemek yemiyorum zaten " diye jelibonlara gömülen; spor yapmaya karar verip sadece bir gün dayanabilen ben gene yaptım yabacağımı yani.

Amaan, ko götüne rahvan gitsin. Hem benim zekam yeter bi kere. Valla bak.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

enee balıklara tıklayınca yem oluyormuş da balıklar da üşüşüp o yemleri yiyormuş:)) çok mutlu oldum lan, dur acık daha besleyeyim ehe:)

Pastafaryan dedi ki...

eveeet :) çok tatlılar.

blogger'ın kendi gadgetlarından o. fish yaz gadet ekle kısmında, çıkyıo hemen.:)

Adsız dedi ki...

sorumluluk ister şekerim onlara bakmak, sana gelir beslerim:))

Pastafaryan dedi ki...

ahah alemsin :))

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir