2 Eylül 2009 Çarşamba



GÜZELLİK?


Kısıtlı öğrenci bütçemde kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin açtığı koca deliğe yanıyorum. Rujundan, parfümüne, rimelinden roll-on'una, yüz temizleme jellerinden tutun da ponza taşına kadar genişleyen yelpazede, hiçbiri de öyle pek ucuz olmayan ürünlere her geçen gün daha fazla para bayılıyorum.
Hadi eskiden küçücüktüm, ufacıktım, top oynadım, acıktım... Ama şimdi diyorum kendime "Koskoca kadın oldun! Öyle dandik dandik rujlar, farlar sürmek olmaz!". Zaten insan bir kere çilek kokulu, krem gibi yumuşacık ama bir o kadar da kalıcı rujlarım ya da akmayan, dağılmayan, çevir-aç kapaklı göz kalemlerinin tadına vardı mı, vazgeçemiyor.
Şu son sene Kilyos'ta yurtta kaldığım için elimde fazladan para kalıyordu bayağı bi, ama bir sene boyunca zerre para koyamadım kenara. Elime ne geçtiyse ya Mango'ya ya Avon'a gitti. Ayakkabıları saymıyorum bile! Zaten saymaya kalksam zaman alır, o derece. (Yine de fırsat buldukça milyoncu penyecilerden de alışveriş yapmayı ihmal etmiyorum, ona da başka bir yazıda değineceğim.)
Televizyonda, dizilerde gördüğümüz tüm parasını kaportayı yenilemeye yatıran kokoş karılardan biri olmak istemiyorum, ama içimde bir yerlerde yaşayan bu söz dinlemez alışveriş canavarına nasıl dur diyeceğimi de hiç bilmiyorum doğrusu. Bu sene eve çıktığım ve Hisarüstü'nde yaşayacağım için öyle har vurup harman savuracağım paracıklarım olmayacak, ama eminim ne yapar eder bir Avoncu bulurum ben. Kendimi şaşırtmam bu konuda.

Bu konuya da dün akşam İTÜ'de gördüğüm bir duyurudan geldim. Hatunun biri sivilceler için mucize bir formülün ilanını vermiş. Bir senedir allem edip, kallem edip, yine de kurtulamadığım akne illeti sağ olsun, hemen denedim. Çünkü ben de, bu duyuruyu veren kız gibi, ne kadar tıp ve kozmetik desteği alsam da ÖSS döneminde baş gösteren aknelerimden kurtulamadım.

Formül şu:

2 çorba kaşığı bal (dandik market balı olmayacak, harbici bal)
1 çorba kaşığı taze, toz tarçın
Birkaç damla limon

Bu malzemeleri karıştırıp macun kıvamına getirdikten sonra yüzünüze güzelce sürüyorsunuz ve iki saat beklettikten sonra yıkıyorsunuz.
Ben daha bugün başladım yapmaya, ama bunu öneren kızın dediğine göre çok kısa zaman içinde etki gösteriyormuş. Hem yalnızca sivilcelere iyi gelmekle kalmayıp, cilde de bakım yapıyormuş. Bir hafta kadar kullanıp, ardından sonuçlarını size bildirmek üzere aranızdan ayrılıyorum.
Aknesiz kalın ve paranıza sahih çıkın.:)

Deli gibi deli gibi al al al al paraları paraları saç saç saç saç - saçma!

Karışımı yüzünüze sürdükten sonra, yukarıdaki gibi bir şey oluyorsunuz işte. Yakışmış di mi? Açtı bu renk beni.

0 yorum:

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir