1 Eylül 2009 Salı



İNTERAKTİF SÖZLÜKLER VE ABAZANLIK

Uzun süredir İTÜ Sözlük'e üyeyim, ama anca son bir iki aydır orada aktif olarak yazmaya başladım. Kiminle konuşsam İTÜ'de abazan çoktur diyordu, ama girilerim nispeten en yüzü düzgün olduğu için bana çok fazla denk gelmedi öylesi. Yine de duyduğuma göre zirve resimlerinden kız beğenip, ona yazan insanlar var aramızda. Burada adlarını lanse etmek istemiyorum. Hehe.

Benim bahsetmek istediğim abazanlık ise, yazar-yazar ilişkisi tadında bir abazanlık değil. Ben gerçek hayatta karşımıza çıkan, barda içki içerken ağzını ayırıp bakan, yolda yürürken laf atan, ikisi bir araya geldiğinde hemen seks muhabbeti çevirmeye başlayan, daha eline kız eli değmemiş, klitorisin ne olduğunu bilmeyen abazan erkekler güruhunun akıbetini merak ediyorum aslında.

Sözlükteki girilere bakıyorum. Herkes sevişiyor! Zaten sol frame "Geçen gene sevişiyorum..." formatında başlıklarla dolu. Herkes üniversite öğrencisi, herkesin düzenli bir ilişkisi, hiç olmadı fuckbuddy'si var. Kime baksan, "Ben cinselliğe doydum, artık ihtiyaç duymuyorum!" mesajı veriyor yazılarında.

Bu binlerce sözlük yazarı benimle aynı ülkede yaşamasa, belki yiycem hani. Ama hepimiz aşağı yukarı aynı çevrelerde, benzer mentalitelere sahip insanlar tarafından büyütülmüşüz. Ülke namus cinayetinden, töre cinayetinden kırılıyor. Eminim "patlak" çıktı diye alnından vurulan kadın sayısı, fuckbuddy'si olan adam sayısından fazladır Türkiye'de.

Ama hâlâ aynı mavalı okumaktan geri durmuyor sanal alem seks ilahları. Memleket olarak çok sevişiyoruz mirim, öyle böyle değil. Tutabilene aşk olsun.

Evet evet, her kuşu s.ktik, bi leylek kaldı.

2 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

valla ben de bunu anlamıyorum. bizim sınıfta üniversitede, sevişen oldu mu dedikodusu çıkardı hemen be. 1-2 kişi yani tektük o da. bizim donemden bu yana gençlerin libidosu coşmuş dicem ama kardeşimden de biliyorum yok öyle bişii, diline vurmuştur yapamayanların dicem :)

Pastafaryan dedi ki...

haklısın, boş tenekeler çok tıngırdıyor:) bir de üstüne internet ortamının anonimliği eklenince... yeme de yanında yat. biz de yemiyoruz tabi. :)

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir