21 Ocak 2010 Perşembe

Biz kaç kişiyiz?

Bugün itibariyle 40 kişi olmuşuz arkadaşlar, cümlemize geçmiş olsun. Beni severek izleyen, yorum yapan, bu piksellerin arasında yalnız bırakmayan herkese teşekkürler.

Ulan millet 1000. kişide bu konuşmayı yapıyor, 10.000'inci ziyaretçiye ödül veriyor, sen ne ayaksın? dediğinizi duyar gibiyim. Benim blogum özünde bi s.kime yaramadığı için, böyle büyükler hedefler koymadım kendime. Bin kişiymiş? Peeeh! Vampircik olmasa, okuldan arkadaşlar olmasa 10 kişiyi anca toplardım ben.

İşte bu yüzden sevincimi mazur görün, beni kutlayın, fln. Özürlü gencin yaşama sevinci lafı çok modaydı bi ara, belki hatırlarsınız. Ben oyum işte.


"O zaman ne diye kırık kalp koydun oraya?" diyenler için dip not-->  Buradan son dakka haberi gibi geçmek istemezdim ama, Selim'le ayrıldık biz. Öyle işte. Bugünlük bu kadar. Konuşasım yok pek. Sustum.

17 yorum:

Teorik Deli dedi ki...

Yine iyi senin.. Biz 2 kişi açtık bizden zarar gelmez'i, 15 üye falan var, ki bunun 5'i sözde yazar.. =) yorum nadiren geliyor, olan yorumların yarısı eski bloglardan.. (Evet! Yazarlara ve nadiren giren ziyaretçilere sesleniyorum.)

40 kere tebrik ederim o yüzden..

Emrah Kan. dedi ki...

Dipnottan yazılandan başlayarak yoruma geçmek istedim. 'Demet Akalın' şarkılarını bağıra bağıra söyleyeceğin günlere umarım diyelim önce =D
Ayrıca önemli de değil zaten insanların çok s.kine yarayacak şeyler yazmak. Etiketlik yaparak toplumun malı olmayı seçmeyerek bunları yazabilmek de okutabilmek de.
Afferin =D

Emrah Kan. dedi ki...

ben de iyice buranın yorumcularından oldum skfhkfsd

Pastafaryan dedi ki...

@Deli,
Buradan sizin okuyucalara duyuru falan yapalım, itü sözlükten reklamını yapalım ne bilim. Elimden ne gelirse artık. Benim blogda senin gibi okuyucuların sayesinde yaşama tutunuyo. Okuyan birileri var demek ki diye yazıyorum.:D

@Khen,
Seni seviyorum Khen. En kısa zamanda birlikte Demet Akalın şarkısı söyleyip, birabull yudumlamayı diliyorum.:D

Pastafaryan dedi ki...

@Khen,
Senin bloga niyçin yorum yapılmıyo?

Teorik Deli dedi ki...

Hehehe.. Sağol =D Bu arada onay bekleyen yorumlarım var eski yazılara..

Emrah Kan. dedi ki...

*kişisel bir seçimdir, oranın varlığından zaten 3-4 kişi haberdar ve net kullanıp blog gezebilecek yorum yapabilecek bunlardan tek kişi sensin, kendimce eğlenceyi facebook muhabbetine dönüştürmek istemememle alakalı sadece. (oysaki burdaki facebookumsu muhabbeti seviyorum ama lafım yok buraya khdsfkfds)

*yazdan beri yapmıyoruz valla ve olmuyor böyle istanbul dönüşü hava da güzelleşir, yapmalıyız Pastafaryan
( Khen deyince birden ben de böyle yazma geregi duydum =D )

AdaVapuru dedi ki...

(: boşveeeeeer.

Pastafaryan dedi ki...

@Khen,

Di mi sahne ismi gibi oldu böyle:))
sen de haklısın tabi. bazen insan sadece söylemek istiyor, duymak, dinlemek istemiyor. bu yüzden birkaç gündür yorumlara da cevap veremedim zaten. kafam karışık. istanbul'a gelsek de bi güzel içsek ya, sarhoş olmaya ihtiyacım var. :'(

@Abstract,

verdim gitti :P

Emrah Kan. dedi ki...

ahahahah tamamdır sözümü aldım, gelir gelmez haberleşiyoruz. daha ben eve ''memlekete gelmenin'' yeni sarhoşluğundayım, kısa süre sonra benim de farkım kalmaz heralde istanbula dönmeyi dört gözle beklerim =D

Adsız dedi ki...

+3.

Pastafaryan dedi ki...

evet, 3 kişi daha olmuş :)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

üzüldüm canım ya :(
herşeyin hayırlısı. daha çok gençsiniz :)
Zaman herşeyin ilacı inan bana..

pudra dedi ki...

terhisten 5 gün sonra ayrılık pek fena

Pastafaryan dedi ki...

@Merope,

Teşekkür ederim.:( Kaç gün oldu zaten. Haftalar oldu. Alıştım sanırım... Alışmak sevmekten daha zor geliyomuş hakkaten :((

@Purda,

Evet, çok malım ben. :(

Unknown dedi ki...

dünyanın en yüzeysel insanı olarak, en yüzeysel yorumunu yapacağım. lütfen kızma:

"herkes ayrılıyor..."

ve son olarak da adaletin bu dünya:s

Adsız dedi ki...

Ne icin, tesekkur ariyordum

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir