3 Ocak 2010 Pazar

Nasılım?

Ben bi bok yedim, blog'umun temasını değiştirdim. Yarın Fransızca finalim olduğu hâlde, işim gücüm yokmuş gibi aradım, buldum, seçtim, uyguladım. Ama tahmin ettiğim kadar kolay bir iş değilmiş bu.

Misal,
Kayıtlı bağlantılarım gitti, hepiciği gitti. Hem bu temaya öyle eskisi gibi "izlediğim blogları ekle" deyip, blog da ekleyemiyorum. Her bir blogun URL'sini yazmak lazım, vs.

Sizden isteğim, temamla ilgili yorum yapmanız. Nasıl olmuş?
Beğenmediyseniz eski temaya da dönebilirim. Kaydettim onu.

Benim yorumum: Biraz s.kko oldu. Doğru düzgün çalışmıyo sanki tema. Bi kere benim profilim yok, resmim yok, gitmiş onlar. Eklediğim blogların direkt URL'sini gösteriyo. Gaykedi ve Iruneach'i kendim ayarladım mesela. Öff.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

hayiiir!! bokum gibi olmuş, hemen eski temana dön. sevmedim. ııh, olmamış olmamış olmamış.

Pastafaryan dedi ki...

katılıyorum:DD çok özendydim bıcır bıcır teması olan hatunlara ama... olmadı.. bize yakışmadı :PP

Adsız dedi ki...

Betusens'in değişen hiçbir şeyi beğenmeme geleneği sürüyor! Tema güzel açıkcası, ben sevdim. Sadece üzerinde çalışılması gerekiyor. Elimden gelen herhangi bir şey olursa yardıma açığım. Bana mail atarsan msn falan da açabilirim. :)

Adsız dedi ki...

walla güzel olmuş ama sen fransızca sınavına çalış bence ojalvo feci sokcak haberin olsun :D

Pastafaryan dedi ki...

ahahaha okuldan yorum gelmiş süper :D bi de kim olduunu yazsaydın keşke, merak ettim şimdi:))

iruneach:

şimdi sınavla uğraşıyorum(nasıl bi uğraşmaysa o) ama yarın öbür gün bi bakarız temaya. şu yazıların yanındaki "undefined" yazan yerde tarih fln olması gerekiodu çünkü. tşkler şimdiden :D

Adsız dedi ki...

:)) ben Yunus Emre :D ben de şu an fransızca çalışcağıma bloglarda geziniyorum işte :D

Pastafaryan dedi ki...

hehehe hoş geldin :D off ya ben de hiç çalışmadım neredeyse. toplamda yarım saat falan baktım. hala da blogumla uğraşıyorum. başımıza gelecek var :DD

Pastafaryan dedi ki...

eneee tarihleri de düzelttim hehehe yarın finalden sora ilk iş izlediğim siteleri de ekledim mi, çok şukela olucak.

Adsız dedi ki...

:D başımıza gelecek gelmiş zaten ojalvodan büyük bela mı olur :D

Pastafaryan dedi ki...

sen de haklısın valla:D neyse şu final de geçti mi kurtuluyoruz şaka maka. bu arada senin blogun var mı? varsa ben de seni izliyim. aaaa bu yeni tema izleyicileri de göstermiyo ama yaaa üff :'(

Adsız dedi ki...

benim blogum yok ya gezinmeyi baya bi seviyorum ama kendime bi blog açmaya üşeniyorum kim yazcak o kadar :P

Pastafaryan dedi ki...

ben de bi ara bıraktım hiç yazmadım fln. insan ne yazsam diye düşününce yazamıyo. şimdi aklıma ne gelse yazıorum sallamıyorum. rahatlıyo insan :D tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

hmm :)) walla şu an düşünme aşamasındayım bakalım belki bigün benim de bi blogum olur :)

Pastafaryan dedi ki...

bir gün herkesin blogu olacak :D off ben fr çalışmya başlıorum şu an. je m'appelle irem. ahanda başladım bile. bana müsaade :P

Adsız dedi ki...

:D ben de çalışayım ya hadi kolay gelsin ikimize de :)

Pastafaryan dedi ki...

eyw ;)

pudra dedi ki...

daha sade bir şeyler seçmelisin

Pastafaryan dedi ki...

Bilmem ki. Sevdim sanki ben bunu. Çok güzel özellikleri var. Siyah siyah içim kararmış resmen. Şimdilik böyle dursun diyorum. Ama yorumun için çok tşkler. ^^

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir