8 Ocak 2010 Cuma

Hassktir final haftası o.O


Iruneach de demiş bu temaya yakışıyor mu hiç öle "montla sıçanlar" fln. Şimdi de yazıya "hastir" diye başladım, iyice sıçtım sıvadım üstüne oturdum bi de. Hehehe. Ama ben de haklıyım sonuçta. Malumunuz final haftası(haftaları) kapıda. Hatta benim finaller bu hafta başladı da, Türkiye geneline uyum sağlayayım diye ağırdan alıyorum.

Kimimiz DD getirip sevincek, kimimiz CB getirip üzülecek, biz de onların ağzına sıçıcaz fln. Ama bi şekilde bu hafta bize girecek, bu konuda hemfikiriz.

İşbu sebepten ötürü, şu an üniversitede okuyan, okumaya çalışan ve hatta okuduğunu zanneden her gencin final haftasını can-ı gönülden kutlar, sonsuz başarılarının devamını dilerim. Bi de madem final haftasındasın, ne işin var burda kardeşim? (Diceğimi dedim, benden çıktı artık.)

17 yorum:

Teorik Deli dedi ki...

Geçen hafta; "ayın 6'sı, 7'inde başlarım"
5 gün önce; "7'inde hafiften bakarım"
3 gün önce; "7'sinde kesin başlıyorum"
2 gün önce; "8'inde çalışıcam"
dün; "yarın başlıyorum"
bugün; "yarın başlıyorum"
yarın; "ııhh, yarın başlayayım en iyisi"
10 ocak (ilk final 11 ocak); "amaan, finallerden mi korkucam lan! onlar benden korksun!"

Adsız dedi ki...

11 Ocak (Sınav ertesi): İyi ki büt var. :)

Teorik Deli dedi ki...

28 Ocak (Son sınav çıkışı); "Kodumunun okulu! Bütünleme niye yok!"

AdaVapuru dedi ki...

bütünleme yok sene tekrarı var. teşekkür ederik

Adsız dedi ki...

O hâlde: Okulumu seviyorum. :)

Adsız dedi ki...

bu geçtiğimiz pazartesiden başladım ben çalışmaya artık kaç gündür fizik çalışmaktan böö geldi. yine de hayret verici bir şekilde olayları idrak etmeme şaşırmıyor değilim. bir de sınava daha kaç gün var, konuları bitirdim ulan. bir de güzel bir tekrar yaptım mı, ohh ver elini gerze ehehe. bir de ben de arada montla şeyapıyorum, üşeniyorum da biraz. o yüzden. bir de bu temayı sevdim. öptüm kib bys:)

Pastafaryan dedi ki...

Bizde büt var mıdır yok mudur onu bile bilmiyorum valla. Daha ilk dönemim okulda, hiçbi şey bilmiyorum. Öyle angaryaya geldi, giriyom çıkıyom sınavlara fln.:D Benim de güya 1 hafta önceden çalışma planlarım vardı, Fransızca sınavının olduğu gün sabahladım öyle çalıştım anca, salak kafam! Şimdi de haftaya 4 final var, ama hâlâ blog template'idir, yok feysbuktur, yok formspringdir takılıyorum anlıycağınız. Sonuç: Benden adam olmaz.

Betüş: Teşekkürler tema ve paylaşım için :DD

Pastafaryan dedi ki...

@Teorik Deli:

Sen blogunu mu sildin? Ulaşamıyorum da. :|

Teorik Deli dedi ki...

Gugıla kıl oldum ama.. Demin ne yazdığımı unuttum.. Sanırım şöyleydi;
"
Mesaj atmıştım blogspot(ya da blogger) üzerinden; ancak gelmemiş sana galiba. Oraya 6 ay kadar önce yazı bırakmayı kesmiştim ve arkadaşımla bizdenzarargelmez.com u açmıştım. Eskisi kadar yazmasam da yazıyorum hala orada..

Bu arada dersle adam olmuş bir "adam" okumadım, duymadım dünya üzerinde. Vardır mutlaka; ama daha yüzeysel kalmıştır tarihte herhalde..
"
böyle bir şeylerdi..

Pastafaryan dedi ki...

Tmm, tşkler o blogu da izlemeye başlıyorum hemen. :) Hele bi diplomayı alayım da... Gerçi okumakla adam olmayan diplomayla mı olacak? :P

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

itü lü müsün yoksam kardesim itü de onların da final haftası amaninnn

Pastafaryan dedi ki...

yok ben boğaziçiliyim ama şu sıralar ülke çapında bi final krizi baş göstermiş durumda :DD

yigit dedi ki...

can sıkıntısından bloguna kadar geldim. hiç iyi bir şey değil bu. bakınıyorum. evet, çalışalım artık.

Pastafaryan dedi ki...

hehehe kimsin ki sen nereden geldin? formspringden mi? benim blog iyidir, candır. valla bak. :D

Teorik Deli dedi ki...

2 haftayı geçti biteli finaller ama olsun... "Kodumunun 'hoca'sı..."

Pastafaryan dedi ki...

benim 4 hafta oldu neredeyse. okula nası başlıcam bilmiyorum şimdi. çok uzaklaştım bee :D

Teorik Deli dedi ki...

Hiç yakınlaşamadım ben, o yüzden problem etmiyorum bunu =D

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir