8 Ocak 2010 Cuma

To-Do List


Work&Travel'a gitmek istiyorum blog. Annemi de ikna ettim gibi. Biraz para da biriktirsem ne güzel olucak di mi?

 

Bir de Yunanca öğrenicem Franszıcaya ek olarak. Şimdiden alfabesiyle uğraşmaya başladım zaten. Bi de ders programında uygun yer bulup 2. dönem alırsam! 

 

Kilo vermek istiyorum, ama bu konuda bi bok yapmıyorum. Akşam yemeğinde kısır yedim mesela. Oldu mu şimdi blog? Bence olmadı...

 

Ders çalışıcam, ders çalışıcam! Hadi ilk dönem balıma güzel notlar aldım, ama bu böyle gitmez, gidemez. Acilen bu duruma bi el atmak lazım, yoksa bye bye interpreting.

 

Pronounciation'ımı düzeltmem lazım, mümkünse British yönünde. Ben ne zaman British desem insanların yüzünde bir "öğğh" tepkisi görüyorum, ama o kadar kötü diil British. Tanısan sen de seversin. Valla bak.

 

İnternette 12345678910 milyon saat geçirmicem blog. Bunu sana söyleyince garip oluyo tabi, farkındayım ama... Azaltmam lazım ya. Şurda harcadığım zamanın yarısında kitap okusam alim olmuştum.

 

Kendime güvenmek konusunda bi şeyler yapmam lazım. Kendimi ifadee tmeyi öğrenmem lazım. Kendimle barışmam lazım. Kendimi sevmem lazım. Belki alışmam lazım lazım lazım... Belki katlanmam lazııım!

 

Buraya daha ilgi çekici şeyler yazmam lazım. A.lı g.tlü blog açmam lazım. Çok sıkıcı bi insan oldum. Hem şimdi moda. Hehehehe.

 

Bi de bu kadar tembel olmamam, yeni yıldan beklentilerimi bile 10 gün sonra yazmamam, bi işi zamanında halletmeyi öğrenmem lazım. ;)

3 yorum:

AdaVapuru dedi ki...

hahah manyak :)

Pastafaryan dedi ki...

eyw :P

Teorik Deli dedi ki...

İnternet candır, lütfen...

Elimizde bunlar var:

random (7) çeviri (7) niteliksiz bilgi (6) sevgili günlük (6) dimi (5) final haftası (5) translation of poetry (5) şiir (5) şimdi reklamlar (5) ateizm (3) hayatım sikildi (3) kısa öykü (3) nazım hikmet poems in english (3) poetry (3) sex (3) yemek tarifleri (3) öyküler (3) Muse (2) TV (2) aşk (2) blog (2) denemeler (2) din (2) ewan mcgregor (2) istanbul (2) izmir (2) kadın erkek ilişkileri (2) linguistics (2) poème (2) çizim (2) 3D (1) 40. izleyici (1) BÜMAK (1) NY (1) abazanlık (1) aids (1) aile (1) ajda pekkan (1) alıntı (1) amerika vs. türkiye (1) ananas (1) anket (1) avatar (1) ayrılık (1) aşk-ı memnu (1) bilinmeyen gerçekler (1) bir günah gibi (1) bira (1) burger king (1) ceci n'est une pipe (1) curt wild (1) duman (1) facebook (1) filistin (1) film (1) fransızca (1) français (1) freud (1) gaykedi (1) gel gör beni (1) gramer (1) hamster yemi (1) hastalık hastası (1) hayat (1) ikea (1) inekler (1) internet (1) israil (1) itü sözlük (1) kalbim ege'de kaldı (1) kelimeler (1) kendime not (1) kilyos (1) krema (1) kızarmış ekmek (1) lover you should've come over (1) martin luther king (1) mcdonalds (1) mid-term (1) müzik (1) oasis (1) olmayan adam (1) olric (1) oscar wilde (1) pasta (1) pastafaryan ne demek (1) patlıcanlı kabaklı makarna (1) pedofili (1) pedophile beards (1) psychology 101 (1) rapist glasses (1) sportsfest (1) star wars (1) steakhouse (1) sıçtın mavisi (1) texas (1) the ballad of reading gaol (1) the x files (1) to-do list (1) tutunamayanlar (1) usa (1) var olmak (1) velvet goldmine (1) video (1) webstats (1) yorum denetimi (1) yunanistan (1) yunus emre (1) çürük raporu (1) ödev (1) özgürlük (1) öğrenci evi (1)
 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir